Canadian Indie Music

· home page

follow overhear on:
Google+

Indie Fans:
Are you a fan of Ontario indie music? You can now get your own listing on overhear, click here for details.

Indie Artists:
If you are an Ontario indie artist or band and would like to have a featured listing on overhear, click here for details.

Free Online Performance Listings Check out the listings here or submit your gig here

Newly Listed Bands/Artists

Santa Clara
Pop Rock
Victoria, BC
7T8
Rock
Cambridge, ON
Kayla Dunn
Indie/Folk/Soul
Toronto, ON
Middle Sister
Folk
Windsor, ON
Wendy Lynn Snider Band
Country/New Country Classic Country
St. Catharines, ON
Third Degree
HipHop
Toronto, ON
The Curse Within
Metal
North York, ON
bernie early
Country/New Country
ottawa, ON

A source of information on solo artists, singer/songwriters, bands, and live music venues and events in Canada. overhear is also a resource guide for independent musicians and artists - find clubs that feature new artists, open stages, recording studios, indie and major record labels, classified ads, CD and cassette duplication, record stores that carry indie music and other helpful listings.

latest member tweets

BROOMFILLER [Toronto, ON] What was your thoughts on the #superbowl #halftime show? #KatyPerrySuperBowl #KatyPerry #KatyCats #KATYBOWL
0 seconds ago from Twitter Web Client
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] I fucking love how just across the board my entire timeline lost its god damn mind for Missy Elliott. That's really exciting.
22 seconds ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] @kHillmatic damn shame imo
2 minutes ago ago from Twitter for iPad in reply to kHillmatic
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @winnersusedrugs: Missy Elliot is the best thing in the world
2 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @TheBlackNerd: Damn Missy too good
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @FeministaJones: THE GREATEST FEMALE HIP HOP PRODUCER EVERRRR ONT HE SUPER BOWL ON THE 1ST DAY OF BLACK HISTORY MONTH
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @Signif: Go Missy!
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @yanatone: MISSY
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @CarolineG82: MISSSSSSSSYYYYYYY Our patron saint
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @froonding_loom: OH SHIT MISSY ELLIOT
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @52stations: !!!! MISSY ELLIOTT MAKES IT ALL WORTHWHILE !!!!
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @FeministaJones: YALL KNOW I STAN FOR MY BAE MISSSYYYYYYYYYY
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @goayango: Missy for MVP #SuperBowl
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @goldietaylor: MISSY!!!!!!!!!
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @steviexmcfly: Katy, shut the fuck up while Missy is performing! #SuperbOwl
3 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @FeministaJones: YOU BETTER DO IT MISSSSSSYYYYYYYYYYYYYYYY
4 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @jeffperera: MISSSYYYYYY #SB49 #SuperBowlSunday
4 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @BlackGirlDanger: LOL. My TL is ALL MISSY EVERYTHING right now.
4 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @jawnita: did she just sing the n word part
4 minutes ago ago from Twitter for iPad
Jesse Dangerously [Ottawa, ON] RT @yung_gleesh: Naw not missy ohhhhhhhhh shit mooooooooooooo hollllaaaaaaaaaaaaaaaaa
4 minutes ago ago from Twitter for iPad
Google+